WEBCON BPS
WEBCON BPS to platforma low-code do automatyzacji procesów biznesowych. dla Microsoft Share Point, o365 i innych. Autorski silnik stanowy workflow, formularze działające w oparciu o modelowanie, potężny silnik reguł biznesowych, zaawansowane możliwości integracji i szeroka gama wbudowanych funkcji mogą zaspokoić tysiące zróżnicowanych potrzeb biznesowych. Rewolucyjna technologia InstantChange™ radykalnie zmienia proces dostarczania aplikacji biznesowych oraz ich modyfikację poprzez skrócenie czasu i zmniejszenie ryzyka projektowego do minimum.
- Budowanie aplikacji bez kodowania – brak kodu to łatwy rozwój aplikacji – nawet wtedy kiedy trzeba zmierzyć się z rotacją w zespole
- Zarządzanie zadaniami z wykorzystaniem znanego i przystępnego interfejsu, także w aplikacji mobilnej oraz przy użyciu narzędzi osobistej produktywności (Outlook i Word)
- Szybki czas dostarczenia i niskie koszty budowy aplikacji przy jednoczesnym rozwijaniu już istniejących
- Jedna wszechstronna platforma aplikacyjna umożliwiająca szybkie dostarczanie aplikacji biznesowych
- Jedno cyfrowe środowisko pracy, które gromadzi wszystkie zadania wraz z informacjami potrzebnymi do ich wykonania
- Jedno narzędzie dzięki któremu można skutecznie realizować strategię firmy i wdrażać najlepsze praktyki
- Integracje ze wszystkimi cyfrowymi systemami – Automatycznie uruchamiane obiegi w oparciu o zdarzenia w zewnętrznych rozwiązaniach. Wykorzystujemy dane zgromadzone w systemach ERP, CRM, Share Point i innych źródłach, korzystając z web-serwisów i zapytań SQL
- Silnik Reguł Biznesowych – kontrolowanie aplikacji i ich zachowań za pomocą reguł biznesowych, łatwa modyfikacja na bieżąco, łatwość zarządzania zmianami
PROCESY SPRZEDAŻOWE I MARKETINGOWE:
- Zarządzanie relacjami z klientami (CRM)
- Automatyzacja procesów marketingowych
- Akceptacja i publikacja treści
- Obsługa kampanii news-letterowych i mailingowych
- Publikacje w mediach społecznościowych
- Planowanie wydarzeń i działania po wydarzeniu
- Obsługa procesu zakupowego
- Rozliczanie wydatków
PROCESY OPERACYJNE:
- Obsługa korespondencji i spraw
- Repozytorium dokumentów i DMS
- Opracowywanie i akceptacja umów
- Zarządzanie procedurami ISO
- Zarządzanie jakością i audytami
- Zgłaszanie innowacji Lean/Six Sigma
- Zarządzanie cyklem życia produktu
- Zarządzanie reklamacjami i zwrotami
- Zarządzanie flotą
PROCESY FINANSOWE:
- Budżetowanie, planowanie inwestycji, zgłaszanie zapotrzebowania na zakupy
- Przetwarzanie RFI, RFP, zamówień oraz obsługa przetargów
- Akceptacja faktur kosztowych
- Automatyzacja obsługi faktur
- Akceptacja płatności
- Zarządzanie limitami kredytowymi
- Zarządzanie podwykonawcami
- Autoryzacja dostawców
- Akceptacja i zwrot kosztów delegacji
- Procesy windykacyjne
PROCESY KADROWE
- Rejestracja obecności
- Obsługa cyklu zatrudnienia pracownika
- Obsługa wniosków urlopowych
- Obsługa ocen okresowych pracowników
- Obsługa zezwoleń na pracę w warunkach
- specjalnych
- Akceptacja dodatków i bonusów pracowniczych
- oraz podarunków
- Obsługa planów emerytalnych
- Zarządzanie pracownikami zdalnymi
Gromadząc w jednym miejscu wszystkie zadania użytkownika, a także dostępne dla niego aplikacje, obiegi dokumentów i zadań. Wszystko jest na wyciągnięcie ręki, czy to w przeglądarce internetowej, za pośrednictwem aplikacji mobilnej, poprzez Microsoft Teams, czy Outlook.
Główne zalety „cyfrowego biurka” to:
- Przejrzysta, intuicyjna nawigacja
- Ultraszybka wyszukiwarka
- Natychmiastowy dostęp do raportów, zadań, dokumentów i ostatnich działań
Raporty dashboardy
Reguły biznesowe i logika aplikacji
Integracje z systemami zewnętrznymi
Historia operacji użytkowników
System umożliwia audyt historii operacji każdego dokumentu (sprawy, elementu workflow) m.in. w zakresie:
- Nowych wartości dodanych do formularza
- Modyfikacji istniejących wartości formularza
- Modyfikacji załączników
- Wyboru ścieżek przejścia
- Daty każdej zmiany
- Konta AD z którego dokonano zmiany
- Wszelakich napotkanych błędów
Dodatkowe funkcje historii operacji obejmują:
- Przeglądanie historycznych wersji załączników
- Przeglądanie formularza na dowolnym etapie obiegu
- Przeglądanie szczegółów wykonywanych działań (np. czas wykonania danego działania, wywołanie akcji) – tylko dla użytkowników z uprawnieniami administracyjnymi.
WEBCON BPS Kontakt ISK Sp. z o.o.
ISK Sp. z o.o.
ul. Pułaskiego 2542-200CzęstochowaTel. 34 361 10 20
Tel. 34 366 50 07
Fax. 34 390 65 82
e-mail: isk@isk.pl