Rozwiązania własne

APO

Program APO to nowoczesna platforma przygotowana specjalnie dla odlewni. Aplikacja synchronizuje wszystkie procesy zachodzące w przedsiębiorstwie zaczynając od przyjęcia zamówienia, poprzez produkcje, kontrole jakości, aż do momentu wydania towaru.

Program został podzielony na kilka modułów funkcjonalnych:

  • Zamówienia internetowe
  • Handlowiec
  • Produkcja
  • Kontrola jakości
  • Magazyn
  • Analizy
  • Administracja

Program APO obsługuje wszystkie istotne obszary funkcjonowania odlewni ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki branży odlewniczej w takich strefach jak dział handlowy, produkcja, technologia, kontrola jakości, kontrola kosztów, planowanie produkcji. APO umożliwia składanie zamówień za pośrednictwem strony internetowej. Zapewnia to całodobową obsługę i eliminuje ręczne wpisywanie zamówień. Klient za pośrednictwem serwisu może cały czas kontrolować stan realizacji złożonego zamówienia a także ma możliwość rezerwowania mocy produkcyjnych odlewni. Serwis internetowy jest dostępny w kilku wersjach językowych. APO to zaawansowany system informatyczny który umożliwia efektywne zarządzanie oraz wspomaganie i kontrolę procesów produkcyjnych. APO może także współpracować z różnymi zewnętrznymi systemami finansowo-księgowymi. Program powstał w oparciu o najnowsze technologie informatyczne związane z bazą SQL.

RapidWMS

RapidWMS to Magazynowy System Informatyczny (MSI / WMS), którego zadaniem jest wspomaganie procesów zachodzących w magazynie od chwili dostarczenia towaru do jego wydania z magazynu. RapidWMS należy do grupy systemów nazywanych w języku angielskim Warehouse Managment System (WMS) lub języku niemieckim Lagerverwaltungsststem (LVS). Według definicji zawartej w Słowniku terminologii logistycznej MSI (WMS) to „system informatyczny wspomagający realizację, kontrolę i sterowanie przepływem towarów przez magazyn, dostarczający informacje o tym przepływie i tworzący towarzyszącą mu dokumentację”.

MobiSale

MobiSale to nowoczesny system klasy CRM dedykowany dla Mobilnych Handlowców. Optymalizacja do pracy na tabletach oraz komputerach przenośnych zapewnia szybką i wygodną obsługę Klientów w terenie. Interfejs systemu został tak przygotowany aby maksymalnie uprościć a co za tym idzie przyspieszyć przygotowywanie ofert i rejestrację zamówień. Dodatkowym elementem skracającym czas obsługi Klienta są predefiniowane koszyki uwzględniające towary najczęściej przez niego kupowane. MobiSale to jeszcze lepsza obsługa Klientów poprzez wbudowane rozwiązania CRMowe umożliwiające rejestrowanie i szybkie odtworzenie historii kontaktów oraz wygodny system korespondencji z kontrahentami. MobiSale to także wydajne narzędzie do rozliczania handlowców z pracy. Generator raportów wraz z zestawem 20 gotowych zestawień pozwalają na szybką analizę przez handlowca i przełożonego efektów swojej pracy.

eFaktura

Aplikacja e-Faktura całkowicie automatyzuje wysyłkę faktur drogą elektroniczną. e-Faktura działa z każdym programem do fakturowania. Program przechowuje faktury i daje możliwość samodzielnego pobierania faktur przez naszych kontrahentów w formacie pdf lub XML.

HurtPaliwa24

Internetowa platforma zakupowa, umożliwiająca klientom zakup paliw online po bieżących cenach rynkowych. Aplikacja prezentuje aktualne ceny oleju napędowego na poszczególnych bazach paliwowych w Polsce i oferuje możliwość zakupienia określonej ilości paliwa w konkretnej cenie. Prezentowana oferta zmienia się co kilkadziesiąt sekund odzwierciedlając ruch cenowe oleju napędowego na światowych giełdach. Platforma oferuje również dostęp do cen historycznych, co umożliwia zaobserwowanie obecnych trendów w notowaniach i na poszczególnych bazach paliwowych. Dodatkowo prezentowana jest obecna cena paliwa oferowana przez koncern Orlen oraz średni kurs dolara.

Analizy ABC/XYZ

Optymalizacja stanów zapasów magazynowych i automatyzacja zamówień zakupu.

Jak zautomatyzować zamówienia zakupy i optymalizować magazyn?

Na jakim poziomie utrzymywać optymalne zapasy magazynowe?

Kiedy i ile zamawiać?

Takie pytania zawsze zadaje sobie osoby zarządzające firmą.

Utrzymywanie zapasów jest nieodzownym warunkiem funkcjonowania firmy. Poziom zapasów, podobnie jak należności, uzależniony jest od sprzedaży. Wielkość zapasów powinna być dostosowana do przewidywanej sprzedaży.

Utrzymanie zapasów w przedsiębiorstwie kosztuje, ale jednocześnie wiążą się z nimi określone korzyści. Tak więc w praktyce w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych wyeliminowanie zapasów nie wydaje się ani możliwe, ani korzystne. Bez wątpienia należy zwiększać efektywność gospodarowania nimi, tym bardziej, że błędy w zarządzaniu zapasami mogą prowadzić do spadku sprzedaży, czy zawyżania kosztów, co może wywoływać negatywne konsekwencje dla wyników firmy.

Współpracując z wieloma firmami przez ostanie 28 lat wypracowaliśmy wspólnie narzędzie wspomagające procesy zamawiania i dbania o optymalne stany magazynowe. Przygotowywanie zamówień zakupu, dbanie o odpowiedni stan magazynu to zawsze ogrom czasu i doświadczenia potrzeby do realizacji tego zadania.

Proponujemy nasze rozwiązanie znakomicie usprawniające i wspomagające procesy logistyczne.

Głównym problem jest czasochłonność wykonywania analiz każdego towaru.

W pierwszym kroku proponujemy przygotowanie analizy towarów pod kątem ich udziału w sprzedaży firmy oraz rotacji, czyli wprowadzenie analizy ABC/XYZ.

Jest to podstawowa analiza stosowana w logistyce, która pozwoli podzielić towary na kilka grup. Dzięki temu będzie możliwe zastosowanie odpowiedniej strategii zamawiania w zależności od charakteru popytu.

Mamy przygotowany zestaw procedur, analiz oraz aplikacji, który umożliwia na podstawie danych systemu ERP przygotowanie optymalnych zamówień.

Korzyści z wdrożenia automatycznego wyliczania stanów minimalnych / maksymalnych

  • Szybka aktualizacja stanów minimalnych oraz maksymalnych w systemie ERP
  • Zapewnienie dostępności towarów dla klientów
  • Zmniejszenie wartości magazynu
  • Weryfikacja i optymalizacja zapasów
  • Dane do wykorzystania w bilansie stanu towaru oraz różnego rodzaju raportach
  • Pełna integracja z systemem ERP
  • Eksport danych do Excel
  • Optymalne zaplanowanie dostaw
  • Zwiększenie poziomu obsługi klienta
  • Zwiększenie efektywności pracy osób związanych z logistyką

Nasze podejście zgodne jest z ideą KANBAN

Zapewnienie odpowiedniej ilości towarów we właściwym miejscu i czasie przy zaangażowaniu minimalnych kosztów

Przykładowe ekrany aplikacji

Chcesz wiedzieć więcej? Masz pytania?

Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na pytania, doradzimy, przygotujemy ofertę.